نوشته شده توسط : مهرداد

نام بازیکن : Patrice Evra
تاریخ تولد : 15می 1981
پست بازی : مدافع
محل تولد : فرانسوی
تاریخ پیوستن به باشگاه : 10ژانویه 2006
نخستین بازی : 14 ژانویه 2006(منچستر سیتی)
   
 


یونایتد در یک رقابت تنگاتنگ برای به خدمت گرفتن دفاع فرانسوی ، پاتریس اورا بین لیوررپول ،آرسنال و اینتر میلان در 10 ژانویه 2006 پیروز شد. ورود مدافع درست در روزهای بعد از به خدمت گرفتن نمانیا ویدیچ صورت گرفت.

سر الکس فرگوسن به منظور تقویت خط دفاعی خویش که در آن زمان از مصدومیت طولانی مدت گابریل هاینزه رنج میبرد ، این بازیکن را جذب نمود.اگر چه تنها 24 ساله بود وقتی به قرمزها پیوست ولی قبل از آن 5 بار برای فرانسه به زمین رفته بود.
او در موناکو خود را به عنوان کاپیتانی سریع، متعهد و خلاق در طراحی حملات و همچنین توانا در جناج چپ ثابت نمود.اورا کارش را در ایتالیا شروع کرد.بعد از اینکه یکی از مسئولان ماسالا او را در Les Ulis جایی در حومه فقیر نشین شهر پاریس ، جایی که تیری هانری رشد کرد پیدا کرد.
بعد از یک فصل در سری C1 او با پیوستن به Monza به سری B رفت. در سال 2000 Nice او را به خانه به فرانسه آورد و او را از جناح چپ به دفاع چپ تغییر دارد.بعد از دو فصل توسط موناکو خریده شد.او خود را یک بار دیگر در میدانی بزرگتر با مشکلات تطبیق داد، او در سال 2003 فاتح لیگ فرانسه شد.
سپس در سال 2004 تا فینال لیگ قهرمانان یوفا ، قبل از اینکه 3-0 مقابل پورتو مغلوب شوند کمک کرد.پاتریس گفته های اولین رئیسش در موناکو دیدیه دشامپ را به عنوان یک تاثیر بزرگ قلمداد میکند."او برنده بودن به هر قیمتی را به من القا کرد"بعد از یک شروع غیر عادی زندگی در یونایتد( پیوستن در میانه یک فصل سخت) پاتریس بهترین نمایش خود را در طی فصل 2006-07 زمانی که قرمزها عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کردند نشان داد. نتیجه ی زمان های زیادی که مدافع فرانسوی به بدنسازی می پرداخت را زمانی دید که به انگلستان آمد و به آمادگی بدنی زیادی نیاز داشت.

او اولین گلهایش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان UEFA به ترتیب مقابل اورتون و رم به ثمر رساند.نقشش در فصل موفق یونایتد بواسطه قرار گرفتن در تیم منتخب فصل 2006-07
(pfa team) مشخص گردید که توسط همتاهای خودش در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده بود.

پاتریس پست دفاع چپ را آنچنان فاتحانه در طی 2007-08 از آن خود کرد که در این فصل تنها 8 بازی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان UEFA از دست داده بود.فرم و تناسب اندام مرد فرانسوی برای پست دفاع مناسب بود و حتی اگر خودش در آن فصل درخشان گلی به ثمر نمیرساند ، توازن و انرژی فراوانی را در طول بازی به قرمزها و خط حمله تزریق میکرد. پس از تمدید قرارداد به مدت 4 سال که طبق آن تا تابستان 2012 در باشگاه میماند، فرم مناسب خود را تا فصل 2008-09 هنگامیکه سهم خودش را در کمک به قرمزها برای شکستن رکورد cleansheet لیگ جزیره (بازی هایی که در آن دروازه تیم بسته می ماند ) و جمع کردن مدال قهرمانی سومش، انجام داد.در حالی که وین رونی بخاطر شاهکارش در گل زدن به شایستگی جایزه سال سر مت باسبی را کسب میکرد، اورا یک بازیکن تاثیر گذار در سرتاسر دنیا شناخته میشد و به شایستگی عنوان افتخار آمیز بازی فیکس در کل 38 بازی به جز یکی را از سر الکس فرگوسن در پایان فصل در یافت کرد.

نام پاتریس در تیم منتخب سال ( pfa team ) قرار داشت و او کاپیتانی ارتش به یاد ماندنی شیاطین را در قهرمانی جام اتحادیه در فبریه 2010 به عهده داشت.
 





:: موضوعات مرتبط: پاتریس اورا , ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
»
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: