نوشته شده توسط : مهرداد

دروازه بان دانمارکی که برای اولین بار پیراهن منچستر یونایتد را به تن کرد، میگوید از اینکه رویای کودکی اش به حقیقت پیوسته در پوست خود نمیگنجد!

او به MUTV  می گوید:" یکی از لذت بخشترین روزهای زندگیم بود. وقتی که ارزوی بازی برای تیمی از چهار سالگی با شماست و ان ارزو به حقیقت می پیوندد ، حتما ان روز برای شما روز بزرگی خواهد بود. از ان خیلی بذت بردم. شروعی بسیار خوب بود."

لیندگراد روی گلی که از ساوتهمپتون دریافت کرد هیچ تقصیری نداشت، شوت بسیار سحمگینی بود که به تور دروازه چسبید، و هواداران یونایتد که به سنت مری سفر کرده بودند، در تمام 90 دقیقه از او حمایت کردند.

لیندگراد در مورد هواداران میگوید: "فکر میکنم لحظه ای او بود که توپ را از من مخفی نگه داشتند. جالب بود. انها از من بخوبی پشتیبانی کرده اند، هم در الدترافورد و هم در اینجا(سنت مری). به انها یک تشکر بسیار بزرگ بدهکار هستم."

"این بازی خیلی شبیه به بازی با بلکپول بود. در نیمه او خوب بازی نکردیم و موقعیتی ایجاد نکردیم. ساوتهمپتون 1-0 جلو افتاد ولی توانستیم جریان بازی را عوض کرده و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. برد خوبی بود."

حالا بعداز چشیدن طعم حضور در دروازه یونایتد  و چشیدن طعم فوتبال انگلیسی، لیندگراد منتظر فرصت بعدی است. او اصرار میکند که برای نیمکت نشینی به یونایتد نیامده  و مصمم است که پیراهن شماره یک منچستر یونایتد را بتن کند.

"همه میخواهند در ترکیب اصلی باشند و من هم متفاوت نیستم. رویای بازی کردن را دارم. اینجا نیستم تا یک جا بنشینم و کاری نکنم. اینجا هستم  تا بازی کنم."



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

به نقل از کانون هواداران منچستر یونایتد در ایران , سر الکس فرگوسن اعلام کرد که در تابستان امسال 6 بازیکن از شیاطین سرخ جدا خواهند شد. روزنامه ی تلگراف به نقل از فرگوسن گفت که منچستریونایتد در تابستان امسال تغییر و تحولات زیادی را به خود خواهد دید و شش بازیکن در پایان فصل از الدترافورد خواهند رفت.
ادوین ون در سار و گری نویل و اوون هارگریوز و مایکل اوون و وز براون به همراه دیگر دروازه بان این تیم یعنی توماس کوژاک همگی از یونایتد در تابستان خواهند رفت چه به دلیل بازنشستگی یا به دلایل فنی و غیره و با بالاتر رفتن سن رایان گیگز و پل اسکولز که به نظر می رسد آخرین فصل های حضور خود در یونایتد را سپری میکنند تیم منچستر یونایتدی که قرار است فصل 2011 2012 را آغاز کند چهره ی بسیار جوانی را به خود خواهد دید و می توان گفت جوان ترین تیم منچستر یونایتد را از تابستان سال 1995 که فرگوسن , پل اینس مارک هیوز و آندری کانچلسکی را از تیم خود خارج کرد و نویل اسکولز و نیکی بات و بکام را جایگزینشان کرد را خواهیم دید.
 



:: برچسب‌ها: منچستر , شیاطین سرخ , بازیکن , فرگوسن ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : 16 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نام بازیکن : Patrice Evra
تاریخ تولد : 15می 1981
پست بازی : مدافع
محل تولد : فرانسوی
تاریخ پیوستن به باشگاه : 10ژانویه 2006
نخستین بازی : 14 ژانویه 2006(منچستر سیتی)
   
 


یونایتد در یک رقابت تنگاتنگ برای به خدمت گرفتن دفاع فرانسوی ، پاتریس اورا بین لیوررپول ،آرسنال و اینتر میلان در 10 ژانویه 2006 پیروز شد. ورود مدافع درست در روزهای بعد از به خدمت گرفتن نمانیا ویدیچ صورت گرفت.

سر الکس فرگوسن به منظور تقویت خط دفاعی خویش که در آن زمان از مصدومیت طولانی مدت گابریل هاینزه رنج میبرد ، این بازیکن را جذب نمود.اگر چه تنها 24 ساله بود وقتی به قرمزها پیوست ولی قبل از آن 5 بار برای فرانسه به زمین رفته بود.
او در موناکو خود را به عنوان کاپیتانی سریع، متعهد و خلاق در طراحی حملات و همچنین توانا در جناج چپ ثابت نمود.اورا کارش را در ایتالیا شروع کرد.بعد از اینکه یکی از مسئولان ماسالا او را در Les Ulis جایی در حومه فقیر نشین شهر پاریس ، جایی که تیری هانری رشد کرد پیدا کرد.
بعد از یک فصل در سری C1 او با پیوستن به Monza به سری B رفت. در سال 2000 Nice او را به خانه به فرانسه آورد و او را از جناح چپ به دفاع چپ تغییر دارد.بعد از دو فصل توسط موناکو خریده شد.او خود را یک بار دیگر در میدانی بزرگتر با مشکلات تطبیق داد، او در سال 2003 فاتح لیگ فرانسه شد.
سپس در سال 2004 تا فینال لیگ قهرمانان یوفا ، قبل از اینکه 3-0 مقابل پورتو مغلوب شوند کمک کرد.پاتریس گفته های اولین رئیسش در موناکو دیدیه دشامپ را به عنوان یک تاثیر بزرگ قلمداد میکند."او برنده بودن به هر قیمتی را به من القا کرد"بعد از یک شروع غیر عادی زندگی در یونایتد( پیوستن در میانه یک فصل سخت) پاتریس بهترین نمایش خود را در طی فصل 2006-07 زمانی که قرمزها عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کردند نشان داد. نتیجه ی زمان های زیادی که مدافع فرانسوی به بدنسازی می پرداخت را زمانی دید که به انگلستان آمد و به آمادگی بدنی زیادی نیاز داشت.

او اولین گلهایش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان UEFA به ترتیب مقابل اورتون و رم به ثمر رساند.نقشش در فصل موفق یونایتد بواسطه قرار گرفتن در تیم منتخب فصل 2006-07
(pfa team) مشخص گردید که توسط همتاهای خودش در لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده بود.

پاتریس پست دفاع چپ را آنچنان فاتحانه در طی 2007-08 از آن خود کرد که در این فصل تنها 8 بازی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان UEFA از دست داده بود.فرم و تناسب اندام مرد فرانسوی برای پست دفاع مناسب بود و حتی اگر خودش در آن فصل درخشان گلی به ثمر نمیرساند ، توازن و انرژی فراوانی را در طول بازی به قرمزها و خط حمله تزریق میکرد. پس از تمدید قرارداد به مدت 4 سال که طبق آن تا تابستان 2012 در باشگاه میماند، فرم مناسب خود را تا فصل 2008-09 هنگامیکه سهم خودش را در کمک به قرمزها برای شکستن رکورد cleansheet لیگ جزیره (بازی هایی که در آن دروازه تیم بسته می ماند ) و جمع کردن مدال قهرمانی سومش، انجام داد.در حالی که وین رونی بخاطر شاهکارش در گل زدن به شایستگی جایزه سال سر مت باسبی را کسب میکرد، اورا یک بازیکن تاثیر گذار در سرتاسر دنیا شناخته میشد و به شایستگی عنوان افتخار آمیز بازی فیکس در کل 38 بازی به جز یکی را از سر الکس فرگوسن در پایان فصل در یافت کرد.

نام پاتریس در تیم منتخب سال ( pfa team ) قرار داشت و او کاپیتانی ارتش به یاد ماندنی شیاطین را در قهرمانی جام اتحادیه در فبریه 2010 به عهده داشت.
 



:: موضوعات مرتبط: پاتریس اورا , ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 نام بازیکن : Gary Neville 
تاریخ تولد : 18 Feb 1975 
پست بازی : Defender 
محل تولد : England 
تاریخ پیوستن به باشگاه : 08 Jul 1991 
نخستین بازی : 16 Sep 1992 
   
  


گری نویل جزو آن دسته از بازیکنان است که تیم قرمز ها را به شهرت در لیگ برتر رسانده
به دنبال نام های برایان راسون ، استیو بروس ، اریک کانتونا و روی کین ، نویل رویای تمام عمر آمد تا به عنوان پنجمین کاپیتان یونایتد جام قهرمانی لیگ را در پیروزی قرمز ها در سال 2007 بالای سر بگیرد.

نویل خودش مراحل پایانی فصل را از دست داد ، آسیب دیدگی او از ناحیه ی رباط مچ پای او بود که در 11 دقیقه ی اول بازی بولتون در اولد ترافورد در 17 مارچ 2007 اتفاق افتاد. همین مصدومیت او باعث شد بیشتر فصل 8/2007 را از دست بدهد.

بعد از روی کین ، این دفاع کهنه کار بازوبند رهبری را در 6/2005 در دست داشت. او یکی از با استوار ترین و متعهد ترین بازیکن قرمز ها از زمانی که خود را در کناره ها در سال 95/1994 ساخته است که در جای پاول پارکر ، نویل گزینه ی مناسبی بود. او خدمتکار وفاداری است ، همانطور که شما دوست دارید ، و در این عصر که بازیکن به ندرت در یک تیم به مدت طولانی می ماند او در میان آن دسته است که در یک باشگاه می میرند!! او گقته است: " یونایتد تنها باشگاهی است که می خواهم در آن بازی کنم."

صدا و اراده ، همه ی ویژگی های رهبر قرمز ها برای هدایتی بزرگ بود، او در هر بازی بدون اینکه به شکست فکر کند وارد زمین می شود و طرفدارا عاشق این ویژگی او هستند. اگر چه ، مردم نویل را با قلب دلسوز نمیشناسند، و او به دلیل دست های مشت کرده در برابر ریو فردیناند در اوایل جشن برد دقیقه ی نودی مقابل لیورپول در ژانویه ی 2006 توسط فدراسیون فوتیال 5000 پوند جریمه شد.

" آیا تو می خواهی لبخند ملیحی بزنی و کمی به عقب بروی؟؟! او در آن لحظه اعتراض کرد. مردم می خواهند بازیکنان سفید تر سفید باشند ، آیا آنها بازی روبات ها را می خواهند؟؟؟! " این خلاصه ای بود از شور و اشتیاق شدید نویل به بازی و مهمتر از آن به یونایتد.

هیچ گونه سرزنش نیست برای مشخصات بالایی که گری در جشن در فینال جام خیریه 2006 دارد ، زمانی که او اولین جام را به عنوان کاپیتان بلند می کند و یک مدال خانگی بدست می آورد که قبلا او را از این کار دور نگه می داشته. قرمز ها از آپریل 1992 هیچ مسابقه ای را نبرده بودند ، هنگامی که گری در تیم مشهور جوانی بود که بازیکنانی مانند دیوید بکهام ، نیکی بات، رایان گیگز و پاول اسکولز داشت.

حتی در آن روزها ، شخصیت و تصمیم گیری های نویل تغییری ایجاد نکرد. سر الکس فرگوسن گفت: " سطح بازی او و حرکتش هیچ گاه عوض نخواهد شد ." ." این بیشتر در گری نمایان است چون هیچگاه استعداد رایان گیگز یا پاول اسکولز را نخواهد داشت." اما او تصمیم داشت که مطمئن شود او همیشه در تیم حضور خواهد داشت.

" همچنین او کیفیت بازگشت را پس از مصدومیت یک سال و نیم نشان داد" رئیس اضافه کرد: " همه ی ما نگران بودیم که او دیگر باز نخواهد گشت_ در این سن ، این کار آسانی نیست . اما او مطلقا خارق العاده بود ، گری این را ثابت کرد که او هیچگاه تسلیم نخواهد شد. او مرد عجیبی است."

اگر چه او به خاطر مصدومیتش در موفقیت تیمش را در سال 2008 از دست داد ، نویل با هشتمین مدال قهرمانی لیگ برتر در 2009 و دومین پیروز ی در جام خیریه 2010 به افتخارات موثرش افزود. در بازی فینال در برابر آستوم ویلا در ویمبلی پس از آنکه به عنوان تعویض به داخل زمین آمد ، حضور موثرش باعث شد باشگاه قرار دادش را تا حداقل جون 2011 تمدید کند تا در اولد ترافورد بماند. 

فقط 4 بازیکن – رایان گیگز ، سر بابی چارلتون ، بیل فولکرز و پاول اسکولز هستند که بیشتر از نویل برای یونایتد تاثیر گذار بودند. در آخر فصل 10/2009 او تنها 2 بازی کمتر داشت تا به 600 بازی برجسته دست یابد.



:: موضوعات مرتبط: نویل , ,
:: برچسب‌ها: نویل , رونی ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 
نام بازیکن : Javier Hernandez
تاریخ تولد : ا ژوئن 1988
پست بازی : مهاحم
محل تولد : مکزیکی
تاریخ پیوستن به باشگاه : 1جولای 2010
نخستین بازی : 8 آگوست 2010-چلسی
   
 


خاویر چیچاریتو هرناندز در جولای 2010 به اولدترافورد آمد و اولین بازیکن مکزیکی یونایتد شد.مهاجم جوان پرشور از باشگاه چیواس گوادالاخرا آمد، جایی که او 29 گل در 79 مسابقه به ثمر رسانده بود از وقتی به عنوان نوجوان در سال 2006 شروع بکار کرد.

انتقال کاملا هدایت شده تحت نظر رادار بود،برای باشگاهی به بزرگی یونایتد غیر عادی بود.تنها بازیکن و پدرش از مذاکرات آگاه بودند و هیچ غوغای رسانه ای از قبل چه در انگلستان و چه در مکزیک وجود نداشت.

چیچاریتو به معنی نخود فرنگی کوچک است و هرناندز را به عنوان اسم مستعار انتخاب کرده است زیرا او پسر خاویر هرناندزی است که خودش یک مهاجم مکزیکی تراز اول بود که در جام جهانی 1986 بازی می کرد و ملقب شده به عنوان چیچاریتو(نخود فرنگی ) به دلیل چشمان سبز رنگش.

یک مهاجمک کامل:چیچاریتو سرعتی،مسلط به هر دو پا و توانا در ضربات هوایی است. به نظر میرسد خصوصیاتی که دارد او را با اسطوره قرمزها اوله گانر سولشیر قابل قیاس کند.
او هم چنین نمایشی در سطح بین المللی داشته است.درست در روزهای قبل از پیوستن قطعیش به یونایتد،دو گل برای مکزیک در جام حهانی 2010 به ثمر رسانده است.این گل ها او را به تماشاگران جهانی بیشتری معرفی کردند و بدون شک باعث سر و صدای زیاد امضایش شدو دقیفا به همین دلیل یونایتد قبل از شروع شدن مسابقات به سرعت انتفالش را تکمیل کرد.

سرالکس فرگوسن: ما ابتدا سابقه ای از پسرک را در اکتبر 2009 بررسی کرده بودیم.یکی از استعداد یابانمان دردسامبر به مکزیک رفت و تعدادی از بازیهایش را دید.گزارشاتی که داده شد خیلی خوب بود.در آن زمان ما بهتر دیدیم صبر کنیم زیرا او خیلی جوان بود.

اما او سپس به تیم ملی آمد و آن یک مساله ی پنهان را آشکار کرد.اگر او به جام جهانی می رفت و در تورنمت ها خوب ظاهر می شد ، ما با خطر از دست دادن او مواجه بودیم.

بنابر این من مسئول استعداد یابمان "جیم لاولر" را به مکزیک برای سه هفته فرستادم تا او را ببیند و اطلاعات بیشتری در مورد وی بدست آورد

جیم یک گزارش خارف العاده در مورد وی ارئه کرد،بنابراین ما وکیل باشگاهمان را آانجا فرستادیم تا مذاکرات را انحام دهد. ما از جذب او خوشحال بودیم.
 



:: موضوعات مرتبط: هرناندز , ,
:: برچسب‌ها: چیکاریتو , رونی واندر سار , رونالدو , اسکولز , ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نام بازیکن : Paul Scholes
تاریخ تولد : 16/11/1974
پست بازی : Midfielder
محل تولد : England
تاریخ پیوستن به باشگاه : 08/07/1991
نخستین بازی : 21/09/1994
   
 


فوتبالیست انگلیسی است که در تیم منچستر یونایتد بازی می‌کند. پست تخصصی او هافبک وسط است. او تمام دوران فوتبالی خود را در تیم منچستر یونایتد سپری کرده است. اسکولز بعد از این که توسط یکی از استعداد‌یاب‌های منچستر یونایتد در مدرسه‌اش دیده شد, در سن ۱۴ سالگی اولین تمرینش را در منچستر یونایتد انجام داد. اولین بازی رسمی اسکولز در فصل ۹۵-۱۹۹۴ انجام شد. او در آن فصل ۱۷ بازی در لیگ انجام داد. او تاکنون بیش از ۶۰۰ بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است. اسکولز از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۰۴ برای تیم ملی بازی کرد. از مسابقات بزرگی که اسکولز دز آن‌ها حضور داشته می‌توان به جام جهانی ۱۹۹۸, جام جهانی ۲۰۰۲ و همچنین یورو ۲۰۰۰ و یورو ۲۰۰۴ اشاره کرد.
 



:: موضوعات مرتبط: اسکولز , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نام بازیکن : Edwin Van der Sar
تاریخ تولد : 29 Oct 1970
پست بازی : Goalkeeper
محل تولد : Holland
تاریخ پیوستن به باشگاه : 01 Jun 2005
نخستین بازی : 09 Aug 2005
   
 


دروازبانان فراوانی بودند برای بدست آوردن تخت پیتر اشمایکل بعد از استعفای او در سال 1999 ، اما تعداد کمی فضیلت بدست آوردن پیراهن شماره ی 1 با همان کیفیت و ثبات را مانند ادوین فن در سار داشتند. دو تفاوت در روش: اشمایکل به فریاد های بلندش پشت 4 دفاع به همان اندازه که دروازه را نجات می داد مشهور بود . ادوین از تجربیات خود با خون سردی و اطمینان برای تاثیر شگفت استفاده می کرد. ادوین همه ی ترفند های دروازبانی را می داند ، دروازبانی که بیشترین بازی ملی را دارد.او در سابقه اش پیروزی در جام یوفا (1992) و جام باشگاهی اروپا (1995) به همراه اولین تیم باشگاهی خود آژاکس را دارد. او همچنین برنده ی 4 عنوان لیگ و سه جام خانگی با گروه آمستردام است. قبل از اینکه دو فصل را در سری A به همراه یوونتوس سپری کند. بعد از رسیدن جیلارجیو بوفون در استادیوم دله آلپی فن در سار با 5 میلیون پوند در سال 2001 در آغاز فصل لیگ برتر به فولهام پیوست. اما پس از 4 فصل در کاروون کتیج به یونایتد آمد. فن در سار 34 سال سن داشت وقتی به الد ترافرد در سال 2005 رسید اما در پدر پیر هیچگونه جاه طلبی تاثیر نداشت. در سال 2007 ، او اولین عنوان قهرمانی لیگ برتر را با قرمز ها برد و یک پنالتی را در بازی برد 1-0 دربی در ایستلند در نهایت قاطعیت گرفت. او ادامه داد به این تا در سال 2008 توانست در 24 بازی در تمام رقابت ها دروازه را بدون گل حفظ کند و یونایتد را به پیروزی در جام باشگاه های اروپا برای اولین بار بعد از رفتن اشمایکل در سال 1999 برساند. گرفتن ضربه ی آزاد نیکلاس آنلکا در فینال 2008 مسکو برای همیشه در تاریخ یونایتد ماندگار شد. او حتی بهتر هم شد ، در سال 9/2008 زمانی که ادوین 311/1 دقیقه را در لیگ بازی کرد بدون اینکه گلی دریافت کند_این زمان بین گل نصری از آرسنال در تاریخ 9 نوامبر 2008 تا گل پیتر لدونسکراند برای نیوکاسل در تاریخ 4 مارچ 2009 بود. این شاهکار قابل توجه رکورد جدیدی برای فوتبال انگلیس و اروپا بود_ با کمی برچسپ این رکوردی جهانی برای یک فصل بود. ادوین کمک کرد که قرمز ها جام باشگاهی جهان را در دیسمبر 2008 در ژاپن ببرند و او در قله ی قدرت خود در انگلیس باقی ماند و بهترین دروازبان لیگ شناخته شد تا اینکه توسط اشخاص با تجربه در بهترین تیم سال (PFA) در آپریل 2009 معرفی شد. یک ماه بعد اوبه طور متوالی سومین عنوان لیگ را کسب کرد و همچنین مدال مقام دوم جام باشگاه های اروپا که یونایتد با شکست در برابر بارسلونا در فینال روم گرفت ، بدست آورد. مصدومیت او باعث شد( همسر او بسیار زحمت کشید اما خوشبختانه او را از بیماری های جدی بهبود بخشید) که مرد هلندی برای مدت هفت هفته از نیمه ی اول فصل 10/2009 در زمین حضور نداشته باشد. . او در سال جدید به حالت عادی خود برگشت و به مسن ترین بازیکن یونایتد با 39 سال و 79 روز در بازی برد 3-0 مقابل بارنلی در 16 ژانویه ملقب شد. با دروازبانی توماس کوژاک در فینال جام خیریه در سال 2010 ادوین این رشته را با افتخار کنار می گذارد. او هنوز می تواند این حرفه را به بهترین نحو به پایان برساند. اگرچه او قرار داد جدیدی را امضا کرده تا در اولد ترافرد تا سال 11/2010 بماند.
 



:: موضوعات مرتبط: واندرسار , ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 
نام بازیکن : Owen Hargreaves
تاریخ تولد : ۲۰ جون ۱۹۸۱
پست بازی : هافبک
محل تولد : انگلیسی
تاریخ پیوستن به باشگاه : ۱ جولای ۲۰۰۷
نخستین بازی : ۱۹ آگوست ۲۰۰۷ (منچسترسیتی)
   
 


به زبان خودش این طولانی ترین نقل و انتقالات در فوتبال بوده ، ولی بعد از چندین ماه حرفه ی طولانی مدت ، بالاخره یونایتد با قرار دادی حدودا 17 میلیون یورو اون هارگریوز را دز می 2007 از بایرن مونیخ به منچستر آورد.
سال قبل ذخیره ی این بازیکن انگلیسی الاصل متولد کانادا به طور چشم گیری افزایش پیدا کرد. ولی در عین حال ، وقتی به اولدترافورد آمد، او یکی از هافبک هایی در فوتبال اروپا شد که با بیشترین فکر دفاعی خود توانست 4 عنوان بوندس لیکا را با بایرن بگیرد.

بعد از اینکه از بند مصدومیت رها شد ، کارش در یونایتد آغاز کرد ، هارگریوز در نیم فصل دوم 8/2007 بدون خستگی و با برنامه ریزی مطمئن . همچنین فرصتی در پست دفاع (راست-چپ) به میدان آمد.

اما مشکل زانوی او دوباره بازگشت ، و دو عمل که در امریکا انجام شد ، باعث شد تا او بیشتر فصل 09/2008 را از دست بدهد . فقط 3 بار در میادین حاضر باشد.
وی همین داستان را در در فصل 10/2009 داشت. در حالی که هارگریوز برای بازگشتش به روال عادی تلاش می کرد ، مصدومیتش وی را وادار کرد 20 ماه دیگر استراحت کند و در بازی یکی مانده به آخر فصل یونایتد در ساندرلند حضور یابد.
او در کالگاری کانادا به دنیا آمده و همانجا بزرگ شده ، او در سن 16 سالگی کانادا را به مقصد آلمان ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست.

بعد از گرفتن درجات عالی در تیم جوانان بایرن ، هارگریوز اولین حضورش را در آگوست 2000 در تیم اول فوتبال تجربه کرد.

او در یک فصل موفق بایرن توانست دو جام بوندس لیگا و جام باشگاه های اروپا را در 01/2000 از آن خود کند و این اثباتی اسن برای خو بودن هارگریوز . هارگریوز یکی از دو انگلیسی است که جام باشگاه های اروپا را با تیمی غیر انگلیسی بدست آوردند و باقی ماند. دیگری استیو ماک منامان است.

آن فصل شاهد موفقیت های هارگریوز در سطح ملی بود. وی شرایط بازی در تیم ملی آلمان ، ولز، کانادا را داشت. اما تصمیم گرفت برای انگلیس بازی کند . اولین بازی کامل ملی خود را در 2001 انجام داد.

برای هارگریوز تا جام جهانی 2006 طول کشید تا در بین بازیکنان کلیدی محسوب شود ، او در ژانویه ی 2007 برای تیم ملی انگلستان انتخاب شد. تاکنون او دو جام جهانی و دو جام ملتهای اروپا برای کشورش بازی کرده.
هارگریوز تجربه ی وسیعی به صورت مشخص ، فعال و مشتاق به یونایتد آورده ، داشتن همراهانی چون پاول اسکولز و مایکل کریک احساس متعادلی را به اتاق موتور یونایتد می دهد.
 



:: موضوعات مرتبط: هارگریوس , ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 98
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نام بازیکن : Wayne Rooney
تاریخ تولد : 24/10/1985
پست بازی : Striker
محل تولد : England
تاریخ پیوستن به باشگاه : 31/08/2004
نخستین بازی : 28/09/2004
   
 


وین رونی فوتبالیست انگلیسی است که در حال حاضر در لیگ برتر انگلستان در باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کند. وی متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۸۵ در Croxteth لیورپول میباشد. والدین او که ریشه ایرلندی دارند توماس وین و ژانت ماری نام دارند.
او بهمراه دو برادر کوچکترش گرام و جان در Croxteth بزرگ شد و به مدرسه De La Salle رفت. رونی در بچگی هوادار باشگاه اورتون بود و قهرمان دوران کودکی اش نیز دانکن فرگوسن بود. بعد از ورود به مدرسه پسرانه لیورپول در سن ۱۰ سالگی با شرایط دانش آموزی به باشگاه اورتون پیوست.

رونی جزء تیم نوجوانان بود و در یکی از بازیهای FA Youth Cup پس از به ثمر رساندن گل پیراهن خود را از تن بیرون اورد و تی شرتی را که رویش نوشته بود: یک بار آبی، همیشه آبی (Once a Blue, always a Blue) را به معرض تماشا گذاشت. از آنجایی که هنوز زیر ۱۷ سال سن داشت و قادر به انعقاد قرارداد نبود با دریافت هفتگی ۸۰ پوند به همراه خانواده اش در یکی از محروم ترین مناطق زندگی میکرد.

در ۱۹ اکتبر ۲۰۰۲ یعنی ۵ روز قبل از روز تولد ۱۷ سالگیش گل پیروزی بخش تیمش مقابل قهرمان دوره پیش یعنی آرسنال را به ثمر رساند و رکورد ۳۰ بازی بدون شکست تیم لندنی را هم پایان داد. با این گل رونی تبدیل به جوانترین گلزن آن زمان لیگ برتر شد، رکوردی که پس از آن دو بار توسط جیمز میلنر و جیمز واگان شکسته شد. رونی در سال ۲۰۰۲ توسط BBC Sports به عنوان شخصیت جوان سال انتخاب شد.

وی فصل ۰۳-۲۰۰۲ لیگ برتر را با ۳۳ بازی و ۶ گل به پایان رساند. در پایان فصل ۰۴-۲۰۰۳ رونی با اشاره به ناتوانی اورتون برای ورود به عرصه بازیهای اروپایی(اورتون در فصل ۰۳-۲۰۰۲ هفتم شده بود و امکان شرکت در جام یوفا را از دست داده بود و در پایان فصل ۰۴-۲۰۰۳ نیز آنها بسختی و با رسیدن به مکان هفدهم از سقوط به دسته پایین تر جلوگیری کردند.) از مدیران تیم درخواست انتقال به باشگاههای دیگر را داشت که مسئولین اورتون با عنوان اینکه مبلغ این انتقال نباید کمتر از ۵۰ میلیون پوند باشد امید او را کاهش دادند. در آگوست ۲۰۰۴ قراردادی سه ساله از طرف اورتون با حقوق هفتگی ۱۲۰۰۰ پوند توسط نماینده رونی رد شد تا رقابت بین دو باشگاه منچستر یونایتد و نیوکاسل برای بخدمت گرفتن وی همچنان ادامه داشته باشد.
روزنامه The Times گزارش داد که نیوکاسل با پیشنهاد ۱۸/۵ میلیون پوندی به ثبت قرارداد با رونی نزدیک شده بود ولی درنهایت این منچستر یونایتد بود که با پیشنهاد ۲۵/۶ میلیون پوندی در این رقابت پیروز شد. اورتون که قبل از فروش رونی با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم میکرد با پولی که از فروش رونی بدست آورد توانست مشکلات مالی خود را حل کند. در آن زمان رونی هنوز ۱۸ سال سن داشت و ۲۵/۶ میلیون پوند بیشترین مبلغی بود که برای بستن قرارداد با یک بازیکن زیر ۲۰ سال پرداخت شده بود. در آخرین فصل حضورش در اورتون، رونی در ۳۴ بازی لیگ برتر به میدان رفت و ۸ گل نیز به ثمر رساند.
 



:: موضوعات مرتبط: رونی , ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

به گزارش کانون هواداران منچستر یونایتد در ایران , باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد قرارداد دیمیتار برباتف مهاجم آماده ی این روزهای خود را تمدید کند. هنوز 18 ماه از قرارداد او باقی مانده ولی سر الکس فرگوسن سر مربی شیاطین سرخ این را می داند که باشگاه های زیادی برباتف را مد نظر دارند و او نمی خواهد این مهاجم 30 میلیونی خود را از دست بدهد.
منچستر ایوینینگ نیوز میگوید : برباتف هم اکنون با 14 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد و یونایتدی ها قصد دارند قرارداد او را به مدت 3 سال دیگر تمدید کنند و حقوق هفتگی او را به 120 هزار پوند در هفته افزایش دهند. سران یونایتد بر این باورند که برباتف برای تمدید قراردادش مشکلی نخواهد داشت و او به راحتی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد زیرا پیش از این هم این مهاجم بلغاری از پایان دادن به فوتبالش در پیراهن منچستر یونایتد خبر داده بود.
 
 



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

به گزارش کانون هواداران منچستریونایتد در ایران و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه،برخی مطبوعات گفته‌اند که ممکن است کاکا به صورت قرضی روانه‌ی اولدترافورد شود.
استیو میلر در روزنامه دیلی استار می‌نویسند:"بمب خبری ماه ژانویه می‌تواند انتقال قرضی کاکا به منچستریونایتد باشد.چلسی و اینترمیلان در حال حاضر خواهان او هستند،به خصوص چلسی.چون سرمربی سابق کاکا در میلان،آنجلوتی هم‌اکنون در چلسی است و می‌خواهد با آوردن او به تیمش در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد.
امّا طبق گزارش‌های منتشر شده در اسپانیا،احتمال پیوستن کاکا به منچستریونایتد نیز زیاد است.مورینیو هم بدش نمی‌آید تا با رقیب قدیمی‌اش،سرالکس فرگوسن تجارت کند."
هم‌چنین روزنامه‌ی دیلی میرر اعلام کرده که اورتون به شدت خواهان مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد،فدریکو ماچدا می‌باشد.آن‌ها معتقدند دیوید مویس،مهاجم اصلی‌شان در این فصل خوب کار نکرده است.
روزنامه میرر نیز طی گزارشی خبر از احتمال پیوستن دیوید بکهام به تاتنهام و حضورش در بازی مقال منچستریونایتد خبر داده است.
 
 



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: برچسب‌ها: کاکا , منچستر , نقل وانتقالات , یونایتد ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

بعداز گذراندن ازمایشات پزشکی، توافقات شخصی با این بازیکن صورت گرفت. طبق گزارش سایت رسمی باشگاه، این بازیکن در دسامبر با تیم تمرین خواهد کرد اما نمیتواند تا ژانویه و بازشدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای یونایتد به میدان برود.
سر الکس فرگوسن در مورد این دروازه بان دانمارکی میگوید:" اندرس یکی از بهترین دروازه بانان جوان جهان است. همیشه در منچستر یونایتد بدنبال ستارگان جوان و استفاده از انها بوده ایم. حالا دروازه بانی جوان در اختیار داریم که اینده بسیار درخشانی در پیش رو دارد. زمان تمرینی که او در اختیار دارد بسیار مهم است. این زمان مانند بازی های پیش فصل عمل میکند و باعث می شود که او اماده تر شود."

اندرس لیندگراد میگوید :" پیوستن به منچستر یونایتد یک انقال رویایی بود. این باشگاه در دانمارک برای مردم خیلی مهم است و از اینکه به اینجا امدم بسیار خوشحالم. در انتظار تمرین و بازی کردن در کنار بهترین های جهان فوتبال هستم. نمیتوانم برای بازی در تیم و کمک کردن به ان برای ماندن در صدر جدول، صبر کنم."

مختصری در مورد اندرس لیندگراد:

تاریخ و محل تولد: 13 اپریل 1984 ، اودنزه (Odense)
اولین باشگاه: Odense
باشگاه قبلی: Aalesunds FK
اولین بازی برای این باشگاه: 15 مارچ 2009 در برابر Tromsø
تعداد بازی : 59
تعداد بازی ملی: 4

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

aon

حمایت 4 ساله منچستر یونایتد با شرکت Aon (NYSE : AON) یکی از بزرگترین اسپانسر پیراهن معاملات در تاریخفوتبال انگلیسی است.

شرکت جهانی در مقر آن در شیکاگو ، Aon 'sدهانه رد پا بیش از 500 دفتر در بیش از 120 کشور با 36،000 همکاران. این است جهانی که منجر ارائه دهنده خدمات مدیریت ریسک ، بیمه و بیمه اتکایی کارگزاری ، مشاوره و سرمایه انسانی.

به عنوان بیمه و بیمه اتکایی بروکر ، Aon کمک سازمان های سراسر جهان را به دست بیمه برای پوشش خطرات آنها روبرو هستند. این ریسکها فوق العاده متنوع : از فجایع طبیعی و حوادث کارکنان به اعتصابات با تروریسم و تامین وقفه های زنجیره ای.

به عنوان یکی از شرکت های برتر سرمایه جهانی مشاوره بشر ، Aon آثار با سازمان برای کمک به بهبود عملکرد کسب و کار آنها و شکل محل کار از آینده از طریق مزایای کارکنان ، مدیریت استعداد و پاداش های استراتژی ها و راه حل.

شرکت Aon مفتخر است به عنوان حامی اصلی منچستر یونایتد کنند.

برای اطلاعات بیشتر ، به www.aon.com/unitedin2010 بروید



نایک

کمپانی نایک به عنوان حامی رسمی تولید البسه ورزشی باشگاه می باشد .
کمپانی بزرگ نایک یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده البسه ورزشی که برای اولین بار در سال 1970 شروع به تولید کفش های فوتبال کرد و در جام جهانی 1994 خود را به عنوان یکی از بزرگترین برند های دنیا به جهان فوتبال معرفی کرد و هرگز به عقب باز نگشت .



این کمپانی در حال حاضر حامی 9000 تیم فوتبال می باشد و کفشهای بازیکنانی چون رونالدو ، رونی ، اسکولز و فردیناند را در باشگاه به صورت اختصاصی طراحی و به بالاترین کیفیت در اختیار آنها می گذارد .

کمپانی نایک اولین بار با حمایت از اریک کانتونا وارد باشگاه منچستریونایتد شد و از سال 2002 به عنوان تولید کننده البسه این باشگاه انتخاب شد تا البسه ای را بالاترین کیفیت به تیم عرضه کند .

این کمپانی تا بحال بیش از 30 فینال جهانی را حامی بوده است و نیز تولید کننده البسه مدارس فوتبال یونایتد در سراسر جهان می باشد .



هوبلوت
شرکت هوبلوت به عنوان حامی اصلی ساعت و زمان منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد می باشد . در سال 1980 کارلو کروچو اولین ساعت هوبلوت را از طلا و با طراحی فوق العاده به عنوان اولین ساعت طلا در جهان عرضه کرد . شرکت هوبلوت خیلی زود به عنوان یکی از قدرت های برتر برند ساعت در اروپا شناخته شد .





آئودی
شرکت خودرو سازی آئودی تهیه کننده اتومبیل رسمی باشگاه می باشد .
این شرکت بزرگ با اتومبیل های معروف و زیبای خود مورد تائید جهانیان رسیده است . آنها برای خدمت رسانی به مشتیران خود از جدیدترین استاندارد های جهانی و خدمات راحتی استفاده می کنند .

برخی از بازیکنان منچستریونایتد نیز از اتومبیل های آئودی استفاده می کنند از جمله : مایکل کاریک و رایان گیگز از (Audi RS6) و ریو فردیناند ، برایان رابسون و سولزشر از (Audi Q7) و سرالکس فرگوسن از (Audi A8) استفاده می کنند . همه این خودرو ها سفارشی و سوپر سالون طراحی شده اند .

برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.audi.co.uk سایت مراجعه کنید .


تلکام
شرکت صعودی تلکام حامی رسمی باشگاه منچستریونایتد در امور ارتباطات سیار عربستان صعودی می باشد . این شرکت بزرگترین شرکت مخابراتی خاورمیانه می باشد که در سال 2007/08 با قراردادی 5 ساله نمایندگی خدمات ارتباطی یونایتد انگلیس را در عربستان کسب کرده است .این شرکت خدماتی همچون آخرین اخبار ، گلها و هایلایت ها ، نتیجه زنده بازی و زنگ های تلفن را بر روی موبایل در عربستان صعودی ارائه می دهد .


ام تی ان

شرکت ام تی ان یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان با ۲۱ اپراتور در آفریقا و خاورمیانه دارای ۱۰۰ میلیون مشترک دارد که در کشورهای افریقای جنوبی و سوئیس و زامبیا و اوگاندا و رواندا و بوتسوانا خدماتی همچون آخرین اخبار ، گلها و هایلایت ها ، نتیجه زنده بازی و زنگ های تلفن را بر روی موبایل مشترکین خود ارائه می دهد .


ایرتل
بهارتی ایرتل بزرگترین و اولین شرکت خصوصی مخابراتی هند که در تمامی ۲۳ استان هند پوشش کامل دارد .
آنها با نام تجاری ایرتل خدمات موبایل و تلوزیونی و اینترنتی بصورت بین المللی فعالیت می کنند .
ایرتل در هند خدماتی همچون آخرین اخبار ، گلها و هایلایت ها ، نتیجه زنده بازی و زنگ های تلفن یونایتد را بر روی موبایل مشترکین خود ارائه می دهد .
 



:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 2 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

دارن گیبسون معتقد است بازی با اسکانتروپ در جام اتحادیه فرصت خوبی برای یادگیری بازیکنان جوان است...
حضور در ترکیب اصلی تیم و حتی تماشای آن از روی نیمکت برای بازیکنان جوان درس خوبی است اما گیبسون باور دارد که به دلیل خارج از خانه بودن بازی و برگزار شدن آن در ورزشگاهی مثل گلنفورد پارک با ظرفیت 9088 نفر این بازی تجربه بسیار خوبی است.
گیبسون به MU TV می گوید:" وقتی به برخی استادیوم های بزرگ می روی و وارد زمین می شوی کمی عصبی و مضطرب می شوی اما ورزشگاه اسکانتروپ جو خوبی دارد و باید دید که جوانان تیم چگونه این فشار را تحمل می کنند."
گیبسون با حضور در ترکیب اصلی بازی مقابل رنجرز می تواند در این بازی برای دومین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد. او اولین بازی خود برای یونایتد را در جام اتحادیه پنج سال پیش ( یونایتد 4 - بارنت1) انجام داد و از آن موقع تاکنون دو بار با یونایتد موفق به قهرمانی در جام اتحادیه شده است. او می گوید:" فینال سالهای 2009 و 2010 بزرگترین موقعیتهایی بوده اند که من در آنها حضور داشته ام و بسیار عالی بود که هر دو را بردیم. امیدوارم امسال نیز بتوانیم قهرمان شویم."
 



:: موضوعات مرتبط: بازی با اسکان تروپ (جام خیریه) , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 1 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

اسکاتروپ با شایستگی توسط Josh Wright در ابتدای بازی به برتری دست پیدا کرد اما در ادامه با دابل مایکل اوون، اولین گل کریس اسمالینگ و گلهای به یادماندنی پارک و گیبسون شکست خورد. از زمانی گیبسون حساب کار را مساوی کرد بازی یک طرفه نبود و توماس کوژاک در طول بازی مشغول بود و واکنشهای خوب زیادی نشان داد اما با بدشانی در وقت اضافه گل دوم را از Martyn Woolford دریافت کرد.

در این بازی به ترکیب اصلی بازی با لیورپول استراحت داده شده بود و منچستر یونایتد با تیم دوم خود به میدان آمده بود. اما با این حال 9 بازیکن ملی پوش با کیفیت در میان 11 بازیکن حضور داشتند. هواداران تیم میزبا در همان 30 ثانیه ابتدایی نیم خیز شدند در حالی که Jonathan Forte خود را به محوطه جریمه رساند اما نتوانست کوژاک را امتحان کند. اولین واکنش جدی کوژاک روی ضربه محکم مدافع چپ اسکاتروپ Eddie Nolan صورت گرفت که توانست با موفقیت توپ را دفع کند.

یک شوت در چارچوب دیگر نیز توسط Martyn Woolford به سمت دروازه یونایتد زده شد که کوژآک آن را به خوبی مشت کرد. اما کوژاک در دقیقه 19 نتوانست در برابر ضربه سهمگین Josh Wright کاری انجام دهد و توپ با یک ضره دیدنی کنج بالای دروازه جای گرفت.

جمعیت حاضر در ورزشگاه در حال جشن گرفتن این لحظه رویایی - اولین گل Josh Wright برای باشگاه - بودند که 4 دقیقه بعد دارن گیبسون با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند. پاس بلند پشت مدافعین توسط اسمالینگ به گیبسون رسید و او نیز با یک ضربه زیبا توپ را وارد دروازه Joe Murphy کرد.

در دقیقه 36سازنده گل اول - کریس اسمالینگ - زننده گل دوم شد. در ادامه حمله یونایتد روی ضربه آزاد اندرسون ، براون توپ را برای پارک در محوطه جریمه انداخت و پارک نیز با یک سانتر زمینی توپ را جایی فرستا که اسمالینگ حضور داشت و او نیز موفق شد توپ را داخل دروازه کند تا در چهارمین بازی خود برای یوناید اولین گل خود برای باشگاه را به ثمر برساند.

در نیمه اول بازی خوبی را شاهد بودیم و می توانس گلهای بیشتری به همراه داشته باشد. اما کوژآک شوت Forte را مشت کرد و ضربه سر ماکدا روی سانتر عالی هرناندز از سمت چپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

تیم میزبان نیم دو را نیز مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کرد اما نتوانستد راه نفوذی پیدا کنند در حالی در آن سو یونایتد ماکدا با یک پاس در عمق خوب اوون را صاحب توپ کرد و اوون نیز با یک بغل پا توپ را در گوشه پایین راست دروازه قرار داد.

اوون پاس گل چهرم را داد. او روی ضربه کرنر گیبسون توپ را برای پارک کاشت و پارک با یک شوت زمینی توپ را درون دروازه جای داد. اما 4 گل یونایتد باعث نشد که اسکاتروپ از حمله دست بکشد و با Woolford و یار تعویضی خود Bobby Grant حمله کردند اما کوژآک با واکنشهای خوب خود آنها را ناکام گذاشت.مایکل اوون نیز گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند وقتی که Murphy نتوانست ضربه او را مهار کند. دروازه یونایتد نیز در دقیقه 90 برای بار دوم و این بار توسط Woolford گشوده شد.

Man Utd: Kuszczak, Brown, Ferdinand, Smalling, Rafael Da Silva, Park ( Bebe ), Anderson, Gibson, Hernandez( Obertan ), Owen, Macheda.

Subs: Van der Sar, O'Shea, Obertan, De Laet, Corry Evans, Bebe, Eikrem
 

 
 












 



:: موضوعات مرتبط: بازی با اسکان تروپ (جام خیریه) , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 1 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 سر الكس بعد از بازي گفت:" فكر مي كنم در اين فصل گلهاي بسياري را از برباتوف ببينيم."
اين اولين هتريك يك بازيكن يونايتد بعد از هتريك Stan Pearson در سپتامبر سال 1946 در برابر ليورپول بود و اين افتخار بزرگي براي بربا محسوب مي شود.
سر الكس به MU TV مي گويد:" به من گفته شده كه بعد از بيش از 60 سال يك بازيكن يونايتد موفق به هتريك در برابر ليورپول شده است. اين گوياي اين است كه اين چه موفقيت بزرگي است و ما براي او بسيار خوشحاليم چون فرم او عالي بوده است. فصل قبلي انتقادات زيادي به بربا از سوي رسانه ها بود. هر وقت ما بازيكن گران قيمتي بخريم و او در هر بازي هتريك نكند همين اتفاق مي افتد. هر كس به اينجا بيايد همينطور است. او فصل را رويايي شروع كرده است. او در پيش فصل تمرينات خوبي داشت و فرم خود را پيدا كرده است. اما هيچ گاه در باره استعداد و توانايي هاي او كوچكترين شكي وجود نداشته است. او اين را امروز دوباره نشان داد. "
سر الكس راجع به گل دوم برباتوف گفت:" وقتي بازيكنان ضربه برگردان مي زنند تعداد زيادي از آنها گل نمي شود اما امروز اين اتفاق افتاد. ضربه فوق العاده اي بود كه به زير طاق اصابت كرد. يك حركت فردي عالي از سوي او بود."  
 



:: موضوعات مرتبط: بازی با لیورپول , ,
:: برچسب‌ها: فرکوسن , منچستر ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 منچستر يونايتد 3- ليورپول 2
اولين هتريك ديميتار برباتوف براي يونايتد پيروزي منچستر در برابر ليورپول در يك بازي پر فراز و نشيب را رقم زد...

يك ضربه سر عالي در نيمه اول ، يك ضربه قيچي برگردون و يك ضربه سر غير قابل مهار در نيمه دوم باعث شد تا شبي فوق العاده براي مهاجم بلغاري منچستر يونايتد شكل بگير و علاوه بر اين يونايتد به سه امتياز ارزشمند اين ديدار دست پيدا كند. البته اگر ضربه سر او در دقيقه 86 روي سانتر جان اوشي نبود سه امتياز به دست نميامد چون ليورژل موفق شده بود بازي 2-0 باخته را با گلهاي استيون جرارد به تساوي 2-2 بكشاند.
همانطور كه انتظار مي رفت سر الكس به تغييرات عمده اي در تركيب تيمي كه با رنجرز 0-0 مساوي كرده دست زده بود. 9 تغيير با در اختيار نداشتن آنتونيو والنسيا به دليل مصدوميت و ريو فرديناند به دليل بيماري.تركيب تيم تقريبا شبيه بازي با اورتون بود به جز اين كه وين روني به جاي گري نويل در زمين حضور داشت و جان اوشي از هافبك دفاعي به سمت راست خط دفاعي آمده بود. با بارش شديد باران در اولدترافورد منچستر سعي داشت تا از همان ابتدا روي مهمان خود فشار بياورد. ناني چندين بار مدافع چپ جديد ليورپول ، كانچسكي را زير فشار قرار داد و موفق شد دو كرنر بگيرد كه يكي از آنها با ضربه سر ويديچ از بالاي دروازه به بيرون رفت. با اين حال اين وينگر پرتغالي يك موقعيت عالي در دقيقه 16 را از دست داد. وقتي كه او با پاس خوب روني در محوطه جريمه صاحب توپ شد اما با تعلل زياد فرضت شوتزني را از دست داد و توپ را به روني برگرداند، شوت روني توسط مدافعين بلوكه شد و ناني نيز در برگشت نتوانست دروازه ليورپول را به آساني باز كند.
باران كاهش يافته بود اما فشار يونايتد همچنان ادامه داشت. ليورپول نيز روي اولين ضربه كرنر خود صاحب موقعيت شد وقتي كه پربه گلن جانسون با اختلاف كمي از كنار تير دوم به بيرون رفت. بازي با سرعت اوليه دنبال نمي شد و قضاوت هاوارد وب با سوتهاي پياپي به نفع ليورپول و ناديده گرفتن خطاي كانچسكي بر روي ناني كار تيم ميزبان را مشكل كرده بود.
فشار يونايتد روي دروازه په په رينا بلاخره در سه دقيقه مانده به انتهاي نيمه اول به نتيجه رسيد وقتي كه ديميتار برباتوف روي ضربه كرنر رايان گيگز موفق شد با ضربه سر گل پنجم خود در فصل جديد - گل چهرم خود در ليگ - را به ثمر برساند. اين گل، يونايتد را با برتري شايسته 1-0 به رختكن فرستاد كه البته هاوارد وب فرصت به ثمر رساندن گل دوم را از يونايتد گرفت وقتي كه خطاي هند جيمي كاراگر را ناديده گرفت.
در نيمه دوم نيز يونايتد شروع طوفاني داشت و ناني تير دروازه رينا را با يك شوت زيبا به لرزه در آورد و دارن فلچر نيز نتوانست روي يك توپ برگشتي موفق به گشودن دروازه ليورپول شود. ام ديميتار برباتوف به 1 گل راضي نبود و در دقيقه 59 با يك حركت آكروباتيك فوق العاده زيباترين گل خود براي يونايتد را به ثمر رساند تا يونايتد را 2-0 جلو بيندازد. برباتوف با كنترل سانتر نرم ناني با يك ضربه قيچي برگردون توپ را از بالاي سر رينا به زير طاق دروازه كوبيد و دروازه او را براي بار دوم باز كرد.
اما اين پايان كار مرسي سايدرها نبود. بعد از اين كه فن در سار يك ساعت در دروازه به زحمت نيفتاده بود تيم مهمان موفق شد از خطاي جاني اونز بر روي تورس صاحب يك ضربه پنالتي شودو جرارد به زيبايي توپ را بر خلاف جهت فن در سار وارد دروازه كرد. اما دروازه فن در سار 6 دقيقه بعد نيز باز هم روي ضربه استيون جرارد باز شد. اين بار جان اوشي پشت محوطه جريمه روي تورس مرتكب خطا شد و شوت جرارد راه خود را از بين فلچر و جان اوشي از ديوار دفاعي پيدا كرد و وارد دروازه شد.
براي دومين بار بود كه منچستر در برابر يك تيم مرسي سايدري با دو گل برتري به تساوي مي رشد. اما هياهوي هواداران در اولدترافورد مانع شد كه اين بازي نيز با تساوي به پايان برسد.
سر الكس فدريكو ماكدا را به زمين فرستاد تا بار ديگر لحظه اي رويايي خلق كند اما اين روز برباتوف بود. و باز هم او بود كه در دقايق پاياني روي سانتر جان اوشي با يك ضربه سر دروازه رينا را بار ديگر باز كرد تا هم اولين هتريك خود را براي يونايتد انجام داده باشد هم تيم خود را به سه امتياز اين بازي برساند.
 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی با لیورپول , ,
:: برچسب‌ها: برباتوف , منچستر ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

 الدترافورد یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در بریتانیا و جهان است . در اوضاع و احوالی که بسیاری از باشگاه‌ها از ورزشگاه‌های قدیمی خود به محل‌هایی جدید نقل مکان می‌کنند ، منچستر الدترافورد را حفظ می‌کند و به جای رفتن به جایی دیگر همان ورزشگاه قدیمی را توسعه می‌دهد .
بابی چارلتون اسطورهٔ فوتبال انگلستان این ورزشگاه را « تئاتر رویاها » نامیده‌است .
« زیباترین و بهترین در نوع خود . فوق‌العاده‌ترین ورزشگاهی که تابه حال دیده‌ام . این ورزشگاه در دنیا نظیر ندارد و افتخار شهر منچستر است . اینجا خانهٔ تیمی است که در آن می‌تواند شگفتی بیافریند و ... » این جملات نویسندهٔ یکی از روزنامه‌های منچستر در روز پس از افتتاح ورزشگاه در سال ۱۹۱۰ است .
ورزشگاه الدترافورد حدود یک قرن عمر دارد . پیش از آن تیم منچستر ورزشگاهی کوچک و قدیمی داشت و الدترافورد به عنوان خانهٔ جدید باشگاه در غرب شهر منچستر بنا شد . الدترافورد در آن دوران با هزینه‌ای معادل ۶۰ هزار پوند ساخته شد که در زمان خود رقمی سرسام آور بود . آرچینا لیچ مهندس معروف اسکاتلندی طراح این ورزشگاه بود . او ورزشگاه‌های معروف وایت هارت لین در شمال شهر لندن و همدن پارک در شهر گلاسگو را نیز طراحی کرده‌است . الدترافورد در سالهای ۱۹۱۱ و ۱۹۱۵ فینال جام حذفی انگلیس را برگزار کرد و در سال ۱۹۲۰ پذیرای بیشترین تماشاگر در بازی منچستر یونایتد مقابل آستون ویلا بود .
در جنگ جهانی دوم الدترافورد در بمباران نیروی هوایی آلمان بشدت آسیب دید و تیم منچستریونایتد از ۱۹۴۶ تا ۱۹۴۹ بازی‌های خود را در ورزشگاه مین رود باشگاه منچستر سیتی برگزار می‌کرد . برای جام جهانی ۱۹۶۶ ورزشگاه الدترافورد بازسازی شد و بازی مجدد فینال جام حذفی سال ۱۹۷۰ بین چلسی و لیدز یونایتد در این ورزشگاه برگزار گردید .
الدترافورد اولین ورزشگاه انگلیس در دهه ۱۹۷۰ به حساب می‌آید که در آن حصار نصب کردند تا تماشاگران متعصب خشمگین نتوانند به زمین مسابقه حمله کنند .
 



:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

  
ديميتار برباتوف كه موفق شد اولين هتريك خود براي يونايتد انجام دهد..
ستاره بلغاري بعد از نمايش خيره كننده اش در بازي با ليورپول به MU TV گفت:" روز رويايي بود خصوصا براي من. موفق شدم هتريك كنم و بر رقيبمان پيروز شديم. بعد از بازي همه در رختكن خوشحال بودند ، من هم همينطور. و امروز با لبخند به خانه خواهم رفت چون به يك پيروزي ارزشمند دست يافتيم. احتمالا اين بهترين بازي من براي يونايتد بوده اما نمي خواهم اين آخرين بار باشد. به تلاش خود ادامه مي دهم و سخت كار مي كنم تا بتوان ادامه دهم. امروز همه چيز برايم خوب پيش رفت و از هم تيمي هايم تشكر مي كنم كه اين موقعيتها را برايم فراهم كردند."
او در مورد گل دوم زيباي خود گفت:" راستش فكر نمي كردم آن ضربه تبديل به گل شود اما وقتي هياهو و فرياد تماشاگران را شنيدم فهميدم كه گل شده است. براي من مهم گل زدن است فرقي نمي كند يك ضربه برگردون باشد يا يك بغل پاي ساده. وقتي بازي 2-2 شد نگران شدم اما ما نشان داديم كه تا آخرين لحظه مبارزه مي كنيم. ما گل سوم را به ثمر رسانديم و بدون شك شايسته برد بوديم. اميدوارم در هفته هاي آينده بازي بهتري ارايه دهيم. وقتي 2-0 جلوييم نبايد دست از تلاش برداريم و بايد به دنبال گل سوم باشيم. راه زيادي پيش رو داريم اما خوشبختانه در انتهاي فصل در صدر جدول خواهيم بود."
او گفت براي جشن گرفتن هتريك خود برنامه خاصي ندارد و بعد از يك شب پر هياهو در اولدترافورد يك شب آرام را در كنار خانواده اش سپري خواهد كرد." به خانه مي روم تا با بچه هايم بازي كنم. من موجود خارق العاده اي نيستم. فردا روز ديگري خواهد بود و يكشنبه بعدي بازي ديگري پيش رو داريم. همين.."

 



:: موضوعات مرتبط: بازی با لیورپول , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

منچستر یونایتد با یک خرید غافلگیرانه با مهاجم پرتغالی Bebe که مد نظر رئال مادرید نیز بوده است قرارداد بست... گفته می شود این مهاجم 20 ساله از بهترین استعدادهای فوتبال پرتغال است و سر الکس بعد از این که توسط کوییرز در پرتغال از این موضوع با خبر شد بلافاصله برای خرید او اقدام کرد... مبلغ قرارداد در حدود 7 میلیون پوند گزارش شده است... این مهاجم در ژوئن به باشاه Vitoria Guimaraes پیوست اما با گلهای زده زیاد عملکرد خیره کننده ای داشته است...او 6 فوت و 3 اینچ قد دارد ، در هوا خوب است، سرعتی است و پای راست قوی ای دارد... فرگوسن که برای اولین بار این مهاجم را سه شنبه هنگام پرواز به پرتغال برای کمک به کوییرز دیده است ، امیدوار است که او حتی از مهاجم مکزیکی جوان یونایتد هرناندز نیز ارزش بیشتری داشته باشد...



:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

ششم فبریه هیچگاه از تقویم خاطرات افراد مرتبط با منچستر یونایتد پاک نخواهد شد.

آن روز در سال 1985 تیره ترین روز در تاریخ منچستر بود.23 نفر شامل 8نفر از
بازیکنان و 3 نفر از پرسنل باشگاه دچار زخم ها و آسیبهای مهلکی در سانحه ی
هوایی مونیخ شدند.

این سانحه در پرواز برگشت از دیدار موفق در برابر ستاره سرخ بلگراد روی داد.

هواپیمای
تیم برای سوخت گیری دوباره در فرودگاه آلمان فرود آمد.هنگامیکه هواپیما می
خواست در سومین بار تلاش(شرایط نامساعد جوی و زمین) خود از فرودگاه بلند
شود دچار سانحه شد .

در این سانحه 21 نفر از مسافران در دم جان باختند.خلبان هواپیما Kenneth Rayment به علت شدت جراحات وارده چند هفته بعد جان باخت. Dunvan Edwards نیز پی از 15 روز جان باخت.

این تراژدی بخش محو نشدنی تاریخ منچستر یونایتد است.

از آنجایی که Math Busby بر جراحات وارده غلبه کرد توانست یک تیم عالی دیگر بعد از سانحه تشکیل دهد و در 10 سال بعد جام اروپا را بالای سر ببرد.
 



:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نانی :در رویا زندگی میکنم
ارزوی بازی کردن در منچستر یونایتد، تنها ارزوی بازیکنان متولد منچستر نبوده است. وینگر پرتغالی از رویایی حضور خود در الدترافورد در نوجوانی میگوید..

در یک گفتگوی اختصاصی با Inside United، ستاره 23 ساله پرتغالی میگوید که که بعنوان یک جوان از الدترافورد دیدن کردن و با نشستن در رختکن ورزشگاه به رویاپردازی مشغول بوده است.

او به این ماهنامه میگوید : "با دوستانم به اینجا امدم و با یک تور به تماشای استادیوم و موزه باشگاه پرداختیم. یادم می آید که در رختکن تیم اول نشستیم و با خود میگفتیم"اینجا جای رونالدو استف اینجا مال رونی است و این جای گیگز است!" بعداز با خود گفتیم: فرض کن روزی جایی در این رختکن داشته باشی.... و دو سال بعد من در اینجا بودم. واقعا موقع امضای قرارداد احساس خوبی داشتم. "

او در مورد زندگی و نقشش در سال 2010 میگوید:

"زندگی در اینجا خیلی زیباست. اما بهترین چیز برای من اینست که میتوانم هر روز فوتبال بازی کنم و این شانس را دارم که هر فصل به افتخاری دست یابم. در مدت زمان حضورم در اینجا چیزهای زیادی یاد گرفته ام. من مسن تر شده ام، تجربه بیشتری کسب کرده ام و حجالا اعتماد به نفس بیشتری دارم. این چهارمین فصل حضور من در این باشگاه است و اکنون احساس حضور در خانه را دارم  
 



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

نمانیا ویدیچ کاپیتان جدید شیاطین سرخ !
سر آلکس فرگوسن به وعده خود برای برگزیدن کاپیتان جدید عمل کرد.
نمانیا ویدیچ کاپیتان جدید شیاطین سرخ !

بنا به تصمیم سر آلکس فرگوسن ، نمانیا ویدیچ بازیکن صرب تبار شیاطین سرخ کاپیتان جدید تیم خواهد بود.

سرالکس در این باره گفته است : " همانطور که هفته پیش توضیح دادم کاپیتانی که ما نیاز داریم کسی است که به طور مداوم در اختیار ما باشد. هرکسی میداند که نمانیا ویدیچ همیشه اینجا بوده است. او برای تمام طول فصل سالم بوده و شما نمیتوانید او را از تیم کنار بگذارید مگر اینکه بخواهید به او استراحت دهید. او در مقابل لیورپول به عنوان کاپیتان به میدان خواهد رفت و در این مسیر باقی خواهد ماند."
 



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهرداد

فرگوسن:گل‌های لیورپول حاصل اشتباه داور بود
سرمربی منچستریونایتد، گل‌های لیورپول را حاصل اشتبا‌ه‌های تیم داوری دانست...

در مهم ترین دیدار هفته‌ پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود که این بازی تماشایی و نفس‌گیر را در پایان با برتری 3 بر 2 به سود خود پایان داد. برباتف ستاره بلغاری شیاطین سرخ هر سه گل منچستریونایتد را وارد دروازه پپه‌رینا کرد.
فرگوسن در نشست خبری پس از بازی خطاب به خبرنگاران گفت: به نظر من که لیورپول حرفی برای گفتن نداشت، آیا به نظر شما داشت؟
سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد که در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز بازی خانگی را از دست رفته می دید، در ادامه تصریح کرد: بازی را با اختلاف دو گل برده بودیم، لیورپول با دو تصمیم مشکوک داور و کمک داور به بازی برگشت.
یک ضربه پنالتی و یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه که به دو گل منجر شد. من صحنه خطای پشت محوطه را چندین بار به دقت دیدم و معتقدم هیچ خطایی روی تورس انجام نشد.
نایب قهرمان فصل گذشته لیگ جزیره در دو بازی گذشته در آخرین دقایق 4 امتیاز حساس را از دست داده بود، اما این بار در با گلی دیرهنگام سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
فرگوسن با اشاره به عملکرد خوب "نمانیا ویدیچ" که در این بازی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، عنوان کرد: این دقیقا چیزی است که از نمانیا انتظار داریم. او زمانی که آماده باشد می تواند مقابل هر حریفی ایستادگی کند . امروز هم یکی از همان روزها بود.
سرمربی کهنه‌کار و موفق منچستریونایتد درپایان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تاکید کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم. فان درسار مجبور به انجام واکنش و نجات دروازه نشد. اسکولز میانه میدان را تصاحب کرده بود. نانی در خط حمله بسیار زهردار نشان می‌داد و برباتف هم که عالی بود.
منچستریونایتد با این پیروزی خانگی 11 امتیازی شد و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به آرسنال درمکان سوم قرار گرفت. هرچند چلسی با یک پیروزی پرگل مقابل بلکپول فاصله 4 امتیازی‌اش را با منچستریونایتد حفظ کرد.
 



:: موضوعات مرتبط: بازی با لیورپول , ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد