اسپانسرها
نوشته شده توسط : مهرداد

aon

حمایت 4 ساله منچستر یونایتد با شرکت Aon (NYSE : AON) یکی از بزرگترین اسپانسر پیراهن معاملات در تاریخفوتبال انگلیسی است.

شرکت جهانی در مقر آن در شیکاگو ، Aon 'sدهانه رد پا بیش از 500 دفتر در بیش از 120 کشور با 36،000 همکاران. این است جهانی که منجر ارائه دهنده خدمات مدیریت ریسک ، بیمه و بیمه اتکایی کارگزاری ، مشاوره و سرمایه انسانی.

به عنوان بیمه و بیمه اتکایی بروکر ، Aon کمک سازمان های سراسر جهان را به دست بیمه برای پوشش خطرات آنها روبرو هستند. این ریسکها فوق العاده متنوع : از فجایع طبیعی و حوادث کارکنان به اعتصابات با تروریسم و تامین وقفه های زنجیره ای.

به عنوان یکی از شرکت های برتر سرمایه جهانی مشاوره بشر ، Aon آثار با سازمان برای کمک به بهبود عملکرد کسب و کار آنها و شکل محل کار از آینده از طریق مزایای کارکنان ، مدیریت استعداد و پاداش های استراتژی ها و راه حل.

شرکت Aon مفتخر است به عنوان حامی اصلی منچستر یونایتد کنند.

برای اطلاعات بیشتر ، به www.aon.com/unitedin2010 بروید



نایک

کمپانی نایک به عنوان حامی رسمی تولید البسه ورزشی باشگاه می باشد .
کمپانی بزرگ نایک یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده البسه ورزشی که برای اولین بار در سال 1970 شروع به تولید کفش های فوتبال کرد و در جام جهانی 1994 خود را به عنوان یکی از بزرگترین برند های دنیا به جهان فوتبال معرفی کرد و هرگز به عقب باز نگشت .



این کمپانی در حال حاضر حامی 9000 تیم فوتبال می باشد و کفشهای بازیکنانی چون رونالدو ، رونی ، اسکولز و فردیناند را در باشگاه به صورت اختصاصی طراحی و به بالاترین کیفیت در اختیار آنها می گذارد .

کمپانی نایک اولین بار با حمایت از اریک کانتونا وارد باشگاه منچستریونایتد شد و از سال 2002 به عنوان تولید کننده البسه این باشگاه انتخاب شد تا البسه ای را بالاترین کیفیت به تیم عرضه کند .

این کمپانی تا بحال بیش از 30 فینال جهانی را حامی بوده است و نیز تولید کننده البسه مدارس فوتبال یونایتد در سراسر جهان می باشد .



هوبلوت
شرکت هوبلوت به عنوان حامی اصلی ساعت و زمان منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد می باشد . در سال 1980 کارلو کروچو اولین ساعت هوبلوت را از طلا و با طراحی فوق العاده به عنوان اولین ساعت طلا در جهان عرضه کرد . شرکت هوبلوت خیلی زود به عنوان یکی از قدرت های برتر برند ساعت در اروپا شناخته شد .





آئودی
شرکت خودرو سازی آئودی تهیه کننده اتومبیل رسمی باشگاه می باشد .
این شرکت بزرگ با اتومبیل های معروف و زیبای خود مورد تائید جهانیان رسیده است . آنها برای خدمت رسانی به مشتیران خود از جدیدترین استاندارد های جهانی و خدمات راحتی استفاده می کنند .

برخی از بازیکنان منچستریونایتد نیز از اتومبیل های آئودی استفاده می کنند از جمله : مایکل کاریک و رایان گیگز از (Audi RS6) و ریو فردیناند ، برایان رابسون و سولزشر از (Audi Q7) و سرالکس فرگوسن از (Audi A8) استفاده می کنند . همه این خودرو ها سفارشی و سوپر سالون طراحی شده اند .

برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.audi.co.uk سایت مراجعه کنید .


تلکام
شرکت صعودی تلکام حامی رسمی باشگاه منچستریونایتد در امور ارتباطات سیار عربستان صعودی می باشد . این شرکت بزرگترین شرکت مخابراتی خاورمیانه می باشد که در سال 2007/08 با قراردادی 5 ساله نمایندگی خدمات ارتباطی یونایتد انگلیس را در عربستان کسب کرده است .این شرکت خدماتی همچون آخرین اخبار ، گلها و هایلایت ها ، نتیجه زنده بازی و زنگ های تلفن را بر روی موبایل در عربستان صعودی ارائه می دهد .


ام تی ان

شرکت ام تی ان یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان با ۲۱ اپراتور در آفریقا و خاورمیانه دارای ۱۰۰ میلیون مشترک دارد که در کشورهای افریقای جنوبی و سوئیس و زامبیا و اوگاندا و رواندا و بوتسوانا خدماتی همچون آخرین اخبار ، گلها و هایلایت ها ، نتیجه زنده بازی و زنگ های تلفن را بر روی موبایل مشترکین خود ارائه می دهد .


ایرتل
بهارتی ایرتل بزرگترین و اولین شرکت خصوصی مخابراتی هند که در تمامی ۲۳ استان هند پوشش کامل دارد .
آنها با نام تجاری ایرتل خدمات موبایل و تلوزیونی و اینترنتی بصورت بین المللی فعالیت می کنند .
ایرتل در هند خدماتی همچون آخرین اخبار ، گلها و هایلایت ها ، نتیجه زنده بازی و زنگ های تلفن یونایتد را بر روی موبایل مشترکین خود ارائه می دهد .
 





:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 2 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Ronalminho در تاریخ : 1389/10/15/3 - - گفته است :
سلام
خیلی قشنگ شده وبلاگت

/weblog/file/img/m.jpg
منتظری و رزاق نژاد در تاریخ : 1389/9/23/2 - - گفته است :
to kalleye webloget

/weblog/file/img/m.jpg
Ronalminho در تاریخ : 1389/9/17/3 - - گفته است :
salam age mishe aks hayi az bazikonanesh ro ham bezar
dar har sorat webloge khobi dari


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: