نوشته شده توسط : مهرداد

 
نام بازیکن : Javier Hernandez
تاریخ تولد : ا ژوئن 1988
پست بازی : مهاحم
محل تولد : مکزیکی
تاریخ پیوستن به باشگاه : 1جولای 2010
نخستین بازی : 8 آگوست 2010-چلسی
   
 


خاویر چیچاریتو هرناندز در جولای 2010 به اولدترافورد آمد و اولین بازیکن مکزیکی یونایتد شد.مهاجم جوان پرشور از باشگاه چیواس گوادالاخرا آمد، جایی که او 29 گل در 79 مسابقه به ثمر رسانده بود از وقتی به عنوان نوجوان در سال 2006 شروع بکار کرد.

انتقال کاملا هدایت شده تحت نظر رادار بود،برای باشگاهی به بزرگی یونایتد غیر عادی بود.تنها بازیکن و پدرش از مذاکرات آگاه بودند و هیچ غوغای رسانه ای از قبل چه در انگلستان و چه در مکزیک وجود نداشت.

چیچاریتو به معنی نخود فرنگی کوچک است و هرناندز را به عنوان اسم مستعار انتخاب کرده است زیرا او پسر خاویر هرناندزی است که خودش یک مهاجم مکزیکی تراز اول بود که در جام جهانی 1986 بازی می کرد و ملقب شده به عنوان چیچاریتو(نخود فرنگی ) به دلیل چشمان سبز رنگش.

یک مهاجمک کامل:چیچاریتو سرعتی،مسلط به هر دو پا و توانا در ضربات هوایی است. به نظر میرسد خصوصیاتی که دارد او را با اسطوره قرمزها اوله گانر سولشیر قابل قیاس کند.
او هم چنین نمایشی در سطح بین المللی داشته است.درست در روزهای قبل از پیوستن قطعیش به یونایتد،دو گل برای مکزیک در جام حهانی 2010 به ثمر رسانده است.این گل ها او را به تماشاگران جهانی بیشتری معرفی کردند و بدون شک باعث سر و صدای زیاد امضایش شدو دقیفا به همین دلیل یونایتد قبل از شروع شدن مسابقات به سرعت انتفالش را تکمیل کرد.

سرالکس فرگوسن: ما ابتدا سابقه ای از پسرک را در اکتبر 2009 بررسی کرده بودیم.یکی از استعداد یابانمان دردسامبر به مکزیک رفت و تعدادی از بازیهایش را دید.گزارشاتی که داده شد خیلی خوب بود.در آن زمان ما بهتر دیدیم صبر کنیم زیرا او خیلی جوان بود.

اما او سپس به تیم ملی آمد و آن یک مساله ی پنهان را آشکار کرد.اگر او به جام جهانی می رفت و در تورنمت ها خوب ظاهر می شد ، ما با خطر از دست دادن او مواجه بودیم.

بنابر این من مسئول استعداد یابمان "جیم لاولر" را به مکزیک برای سه هفته فرستادم تا او را ببیند و اطلاعات بیشتری در مورد وی بدست آورد

جیم یک گزارش خارف العاده در مورد وی ارئه کرد،بنابراین ما وکیل باشگاهمان را آانجا فرستادیم تا مذاکرات را انحام دهد. ما از جذب او خوشحال بودیم.
 





:: موضوعات مرتبط: هرناندز , ,
:: برچسب‌ها: چیکاریتو , رونی واندر سار , رونالدو , اسکولز , ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 15 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
»
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: